Ofte stilte spørsmål og svar
Kan jeg bli medlem i Econa?
Econa er organisasjonen for deg som er økonom med mastergrad, siviløkonom, eller student innen økonomisk-administrative fag.
Sjekk om du kvalifiserer til medlemskap her.
Hvorfor får jeg ikke logget inn?
Hvis du opplever problemer med innlogging kan årsaken være at to-trinns verifisering ikke er aktivert. Gå til "Logg inn" i høyre hjørne, klikk deretter på: "Aktiver to-trinnsverifisering her" og følg videre instruksjoner.
Dersom du fortsatt ikke får logget inn kan du kontakte oss på post@econa.no.
Jeg har sagt opp medlemskapet mitt. Hvorfor får jeg faktura?
I tråd med Econas medlemsbetingelser skal utmelding skje skriftlig med tre måneders varsel, gjeldende fra påfølgende måned. Du vil derfor motta faktura frem til oppsigelsesperioden er over og din siste månedlige kontigent er betalt. Dersom du betaler medlemskapet ditt med AvtaleGiro eller eFaktura, må du ikke stoppe disse betalingene før oppsigelsesperioden er avsluttet.
Jeg trenger juridisk bistand. Kan dere hjelpe meg?
Som Econa-medlem har du tilgang til vår chatbot, Advokatbotten, som kan hjelpe deg med enkle juridiske spørsmål hele døgnet. Advokatbotten blir tilgjengelig når du logger inn.
Ved mer komplekse problemstillinger kan du få advokathjelp over e-post, telefon, eller fysisk møte for å drøfte saken din. Det er viktig å merke seg at det er krav til medlemskapet som må oppfylles for å kunne benytte seg av vår advokathjelp.
Retningslinjer for juridisk bistand.
Hvor finner jeg fakturaene mine?
Kontakt oss på post@econa.no for dine fakturaer.
Hvordan melder jeg meg ut?
For å melde deg ut fyller du ut utmeldingsskjema på Min side.
Fikk du ikke svar på det du lurer på?
Da kan du kontakte oss på post@econa.no eller tlf: 22 82 80 00.