Slik bruker du Advokatbotten

Nå har vi utvidet vårt medlemstilbud med Advokatbotten – en chatbot som svarer deg på enkle juridiske spørsmål døgnet rundt. Advokatbotten er tilgjengelig for våre medlemmer når de er logget inn.

Få svar på dine arbeidsrettslige spørsmål, akkurat når det passer for deg.

Foto: Anna Shvets/Pexels

Hva kan du bruke Advokatbotten til?

Advokatbotten svarer på enkle arbeidsrettslige spørsmål. Alle svar er gjennomgått av våre advokater og blir kontinuerlig oppdatert. Du kan være trygg på at de juridiske svarene chatbot'en gir er riktige.

Målet er at våre medlemmer til enhver tid skal ha muligheten til å være oppdatert på egne rettigheter i arbeidslivet. 

Chatbot'en slår opp i ulike artikler som omhandler regler og rettigheter i arbeidslivet. Artiklene er skrevet av Econas arbeidsrettsadvokater, eller er fra den omfattende juridiske databasen til Compendia Personal.

Hvordan får du tilgang til Advokatbotten?

Alle innloggede medlemmer kan bruke chatbot'en. Gå på «Logg inn» øverst til høyre på skjermen, legg inn din informasjon og klikk deg videre. Når du er logget inn vil du finne Advokatbotten som et ikon nederst på alle sidene.

Første gang du logger deg på nettsidene våre? Les om hvordan du går frem her.

Fikk du ikke svar på spørsmålet ditt?

Advokatbotten er best på enkle og presise spørsmål. Eller som en navigasjon til nyttige artikler.

Hvis du ikke får svar på det du lurer på, er vi selvfølgelig fortsatt tilgjengelig for deg via kontaktskjema på nett. Den juridiske bistanden vi i tillegg tilbyr deg som medlem, er fortsatt den samme.

Hjelp oss med å lære opp Advokatbotten!

Chatbot'en vår er ny og er fortsatt under opplæring. Vi setter derfor stor pris på tilbakemeldinger på hjelpen du har fått. Send dine tilbakemeldinger til fredrik@econa.no.