Hvordan lykkes med growth marketing?

Growth marketing er en av de store trendene innenfor markedsføringsfaget de siste årene og handler i korthet om hvordan hyppig testing og læring akselererer vekst. Metoden er relevant for B2C, B2B, tjenesteytere, medlemsorganisasjoner og/eller bedrifter med abonnementsløsninger.

Tid og sted

  • Onsdag 15. februar
  • 14.30 - 16.00
  • Sjøfartsbygningen
  • Kongens gate 6
  • 0153 OSLO

Priser, plasser og frister

  • Medlem: Gratis
  • Student medlem: Gratis
  • Ledige plasser: 14
  • Påmeldingsfrist: 14. februar

Kontaktperson

Tid og sted

  • Onsdag 15. februar
  • 14.30 - 16.00
  • Online

Priser, plasser og frister

  • Medlem: Gratis
  • Student medlem: Gratis
  • Ledige plasser: 107
  • Påmeldingsfrist: 14. februar

Kontaktperson

Påmelding

Påmelding

Ved kurspåmelding samtykker du til at persondata relatert til kursdeltagelsen lagres og forvaltes av Econa.

Vi i Markedsføringsnettverket har vært så heldige å få med oss Markus Ekornes Myhre, fagdirektør i vekstbyrået Fullstakk på laget. Når alt henger sammen med alt, hvordan vet du hva som virker? Det skal Markus fortelle! En praktisk tilnærming for å bygge en helhetlig markedsrigg.

I dette foredraget vil du lære mer om:

  • Hvordan sette både det strategiske og taktiske bildet for vekst
  • Hvilke KPI’er som er viktige å måle
  • Hvordan tenke kundereisen, både før og etter salg
  • Hvordan teste hyppig kanaler og innhold som fungerer

Om foredragsholder:

Markus Ekornes Myhre er fagdirektør i vekstbyrået Fullstakk. Tidligere var han markedssjef i Tekna, som ble tildelt prisen Årets Markedsfører av MFO i 2021. Han har også jobbet i Innovasjon Norge, og vært 10 år i Burson-Marsteller hvor han var rådgiver og kreatør for både norske og internasjonale merkevarer.

Vi bruker informasjonskapsler (cookies)

For at du skal få en best mulig brukeropplevelse, bruker vi informasjonskapsler til å hente inn statistikk om hvordan nettstedet brukes. Les mer om informasjonskapsler.