Hvordan lykkes med growth marketing?
Growth marketing er en av de store trendene innenfor markedsføringsfaget de siste årene og handler i korthet om hvordan hyppig testing og læring akselererer vekst. Metoden er relevant for B2C, B2B, tjenesteytere, medlemsorganisasjoner og/eller bedrifter med abonnementsløsninger.
Vi i Markedsføringsnettverket har vært så heldige å få med oss Markus Ekornes Myhre, fagdirektør i vekstbyrået Fullstakk på laget. Når alt henger sammen med alt, hvordan vet du hva som virker? Det skal Markus fortelle! En praktisk tilnærming for å bygge en helhetlig markedsrigg.
I dette foredraget vil du lære mer om:
- Hvordan sette både det strategiske og taktiske bildet for vekst
- Hvilke KPI’er som er viktige å måle
- Hvordan tenke kundereisen, både før og etter salg
- Hvordan teste hyppig kanaler og innhold som fungerer
Om foredragsholder:
Markus Ekornes Myhre er fagdirektør i vekstbyrået Fullstakk. Tidligere var han markedssjef i Tekna, som ble tildelt prisen Årets Markedsfører av MFO i 2021. Han har også jobbet i Innovasjon Norge, og vært 10 år i Burson-Marsteller hvor han var rådgiver og kreatør for både norske og internasjonale merkevarer.