Webinar Digital Markedsføring: Metaverse og Web 3.0 – en naturlig evolusjon?

Vi stiller spørsmål til om Metaverse og Web 3.0 er et tema som hører til i fremtiden, eller om det egentlig bare er en naturlig evolusjon av hva markedsførere allerede gjør i dag, og dermed noe vi bør forholde oss til allerede nå?

Tid og sted

  • Torsdag 13. oktober
  • 09.00 - 09.45
  • Online

Priser, plasser og frister

  • Medlem: Gratis
  • Student medlem: Gratis
  • Ledige plasser: 93
  • Påmeldingsfrist: 13. oktober

Kontaktperson

Påmelding

Påmelding

Ved kurspåmelding samtykker du til at persondata relatert til kursdeltagelsen lagres og forvaltes av Econa.

Digital markedsføring

Det er mange ulike meninger og synspunkter knyttet til utviklingen av digital annonsering og digitale kundeopplevelser. Vi i Markedsføringsnettverket i Econa har fått med oss to av landets fremste eksperter på området i dette webinaret: Inge Hofstad Kjeilen som er overordnet ansvarlig for innovasjon og forretningsutvikling i RED dentsu X, og som har ansvaret for Dentsu Norge sin nye faggruppe for Metaverse og Web 3.0; samt Charlotte Halle Roppen fra Merkle som er blant Nordens ledende byråer innen digitale kundeopplevelser (CXM) og netthandel.

Etter at Facebook skiftet navn til Meta på tampen av 2021 har interessen og oppmerksomheten rundt Metaverse skutt fart. Meta sikter seg inn mot en tydelig posisjon i dette landskapet og mange av de nye produktlanseringer som kommer vil dreie seg om denne satsningen. Dermed er det all grunn til å forvente at både Metaverse og Web 3.0 vil bli et mye omdiskutert tema i tiden fremover.

På dette webinaret er ambisjonen at du skal få et bedre innblikk i hvor viktig kundereisen er for adopsjon av ny teknologi og en tydeligere forståelse for hvordan alt henger sammen, fra dagens AR-linse teknologi, til Generasjon Z og Metaverse.

Vi ønsker deg velkommen til et inspirerende og lærerikt webinar!

Foredragsholdere

Inge Hofstad Kjeilen er ansvarlig for Dentsu sin faggruppe for Metaverse og Web 3.0 og overordnet ansvarlig for innovasjon og forretningsutvikling i RED dentsu X. Han har 11 års erfaring fra digital markedsføring, innovasjon og produktutvikling – og vunnet blant annet 7 GULL i Marketing, på Gulltaggen, Medieprisen og INMA Performance Awards.

Charlotte Halle Roppen er kundedirektør i Merkle Norge og er ansvarlig for merker som Audi, Skoda, Volkswagen, SPAR, The Coca-Cola Company, Møller Mobility Grouup, DNB med flere. Hun har mer enn seks år erfaring med kunderelasjoner i tech og markedsføringsbransjen.

Vi bruker informasjonskapsler (cookies)

For at du skal få en best mulig brukeropplevelse, bruker vi informasjonskapsler til å hente inn statistikk om hvordan nettstedet brukes. Les mer om informasjonskapsler.