Webinar Digital Markedsføring: Metaverse og Web 3.0 – en naturlig evolusjon?

Vi stiller spørsmål til om Metaverse og Web 3.0 er et tema som hører til i fremtiden, eller om det egentlig bare er en naturlig evolusjon av hva markedsførere allerede gjør i dag, og dermed noe vi bør forholde oss til allerede nå?

Påmelding

Påmelding

Ved kurspåmelding samtykker du til at persondata relatert til kursdeltagelsen lagres og forvaltes av Econa.

Digital markedsføring

Det er mange ulike meninger og synspunkter knyttet til utviklingen av digital annonsering og digitale kundeopplevelser. Vi i Markedsføringsnettverket i Econa har fått med oss to av landets fremste eksperter på området i dette webinaret: Inge Hofstad Kjeilen som er overordnet ansvarlig for innovasjon og forretningsutvikling i RED dentsu X, og som har ansvaret for Dentsu Norge sin nye faggruppe for Metaverse og Web 3.0; samt Henrik Birkeland som jobber som digital lead i samme selskap og som har lang erfaring med merkevarebygging. 

Etter at Facebook skiftet navn til Meta på tampen av 2021 har interessen og oppmerksomheten rundt Metaverse skutt fart. Meta sikter seg inn mot en tydelig posisjon i dette landskapet og mange av de nye produktlanseringer som kommer vil dreie seg om denne satsningen. Dermed er det all grunn til å forvente at både Metaverse og Web 3.0 vil bli et mye omdiskutert tema i tiden fremover.

På dette webinaret er ambisjonen at du skal få et bedre innblikk i hvor viktig kundereisen er for adopsjon av ny teknologi og en tydeligere forståelse for hvordan alt henger sammen, fra dagens AR-linse teknologi, til Generasjon Z og Metaverse.

Vi ønsker deg velkommen til et inspirerende og lærerikt webinar!

Foredragsholdere

Inge Hofstad Kjeilen er ansvarlig for Dentsu sin faggruppe for Metaverse og Web 3.0 og overordnet ansvarlig for innovasjon og forretningsutvikling i RED dentsu X. Han har 11 års erfaring fra digital markedsføring, innovasjon og produktutvikling – og vunnet blant annet 7 GULL i Marketing, på Gulltaggen, Medieprisen og INMA Performance Awards.

Henrik Birkeland har 8 års erfaring med å levere utmerkede forretningsresultater gjennom digital markedsføring og har det siste året jobbet som Digital Lead i RED Dentsu X. Tidligere har han jobbet i Vizeum og IUM Norge med blant annet store merkevarer som DNB,  Equinor, Coca Cola, H&M og Brilleland.