De nødvendige (men vanskelige) samtalene

Hva gjør vi når medarbeider ikke presterer som forventet – og hvordan håndterer vi en slik situasjon på en god måte?

Tid og sted

  • Onsdag 1. juni
  • 17.30 - 19.00
  • Ingeniørenes Hus
  • Kronprinsensgt 17

Priser, plasser og frister

  • Medlem: Gratis
  • Student medlem: Gratis
  • Ledige plasser: 52
  • Påmeldingsfrist: 31. mai

Kontaktperson

Påmelding

Påmelding

Ved kurspåmelding samtykker du til at persondata relatert til kursdeltagelsen lagres og forvaltes av Econa.

Mange ledere kvier seg for å ta tak i slike situasjoner, og de synes det er vanskelig å konfrontere medarbeider og ta de nødvendige samtalene. Slike situasjoner har både en ledelsesmessig, menneskelig og juridisk side, og må håndteres på en riktig og respektfull måte.

På dette møtet vil du lære mer om hvordan du kan foreta en slike samtaler, og om gangen videre om de ikke skulle føre frem. Du vil også bli presentert for konkrete problemstillinger som du kan ta stilling til.

Foredragsholdere:

Advokatfullmektig Fredrik Riise

Fredrik Riise er advokatfullmektig og leder for digitale juridiske tjenester i Econa. Fredrik har jobbet i Econa i to år og var tidligere forhandlingssjef i Samfunnsøkonomene.

Fagsjef og advokat Cecilie Wille Søvik

 

 

 



Cecilie Søvik er fagsjef og advokat i Econa. Hun har bakgrunn fra både arbeidsgiver – og arbeidstakersiden, og kan derfor belyse problemstillingen fra begge siders perspektiv.

Mat og mingling fra 17.30.
Møtet begynner kl 18.00. 

Vi bruker informasjonskapsler (cookies)

For at du skal få en best mulig brukeropplevelse, bruker vi informasjonskapsler til å hente inn statistikk om hvordan nettstedet brukes. Les mer om informasjonskapsler.