Årsmøte Econa HHN

Econa HHN samles i slutten av april for å gå gjennom året som har vært, gi en god avskjed til avtroppende styremedlemmer og holde studentdemokratisk valg av nytt styre for 2022/2023. Econa HHN ønsker våre medlemmer velkommen, og søker engasjerte medlemmer fra alle studieår med interesse for å bygge nettverk, lage arrangement, og forming av kurs med faglig innhold!

• Torsdag 28. april
  • Nord Universitet
  • Universitetsalléen 11
  • 8026 BODØ

• Påmeldingsfrist: 25. april

Om Econa:

Econa er Norges største interesse- og arbeidstakerorganisasjonen for økonomer og økonomistudenter i Norge. Med 15 lokale studentgrupper bidrar de til at økonomistudenter får mest mulig ut av studietiden, og en god inngang til arbeidslivet.

I tillegg får du mange gode medlemsfordeler som vil gjøre studietiden og veien inn i arbeidslivet bedre.