Årsmøte med Econa USN

Econa USN ønsker velkommen til lokalt årsmøte 2022! Under årsmøtet skal vi blant annet gå gjennom årsberetning, regnskap, politikk og velge nytt styre. Ønsker du et verv i Econa er dette nettopp din sjanse til å bli med!

Econa USN inviterer til Årsmøte 26. april 2022. Årsmøtet finner sted på USN Handelshøyskolen Campus Ringerike, nærmere bestemt rom kommer snart. Sakspapirer blir sendt ut til samtlige påmeldte 27. april. Alle econa-medlemmer ved USNs campuser har møte-og stemmerett, ønsker du være med å påvirke det påtroppende styre, så meld deg på! På årsmøtet skal det blant annet velges nytt styre til følgende verv: Leder Nestleder Økonomiansvarlig Kommunikasjonsansvarlig Inntil fire (4) styremedlemmer Ønsker du å stille ditt kandidatur eller melde inn saker til årsmøtet, skal dette sendes til leder på e-post usn@econa.no innen utgangen av 25. april. Vi håper å se deg på årsmøtet!