Årsmøte Econa UiT

Econa UiT inviterer til årsmøte! Vi skal sette et nytt styre og alle medlemmer på handelshøgskolen i Tromsø kan søke. Føler du at du har mer å gi på studiet og ønsker deg et verv som gjør at både du og medstudentene dine stiller sterkere enn andre når dere skal ut i arbeidslivet? Da håper vi å se deg på årsmøtet!

• Torsdag 21. april
  • Handelshøyskolen i Tromsø (HHT)

• Påmeldingsfrist: 20. april

Velkommen til årsmøte for Econa UiT!

Møtet vil være på Handelshøgskolen i Tromsø og saksdokumentene sendes til alle påmeldte innen 20. april.

I løpet av møtet skal vi gå gjennom det som det nåværende styret har arbeidet med, og hva vi ønsker at det nye styret skal fokusere på i det kommende året. I tillegg skal det settes nytt styret.

Til styret søkes det etter personer til følgende verv:

• Leder
  • Nestleder
  • Økonomiansvarlig (styremedlem)
  • Markedsføringsansvarlig (styremedlem)
  • Inntil 2 styremedlemmer
  • (Aktuelle oppgaver til styremedlemmer er: arrangementsansvarlig, masteransvarlig, deltakelse på stand, samarbeid med andre foreninger/HHT og mer)

Alle medlemmer ved Handelshøgskolen i Tromsø har møte- og stemmerett, og kan stille til valg for de ulike vervene. Ønsker du å stille til valg eller melde inn andre saker kan det sendes til styreleder innen 20. april kl. 12:00 på epost econahht@econa.no

Vel møtt!

Om Econa:

Econa er Norges største interesse- og arbeidstakerorganisasjonen for økonomer og økonomistudenter i Norge. Med 15 lokale studentgrupper bidrar de til at økonomistudenter får mest mulig ut av studietiden, og en god inngang til arbeidslivet.

I tillegg får du mange gode medlemsfordeler som vil gjøre studietiden og veien inn i arbeidslivet bedre.