Årsmøte Econa Nordland

Econa Nordland ønsker velkommen til årsmøte. Møte vil avholdes i Resturant Bjørk sine lokaler hvor det tradisjon tro serveres skrei og en sosial stundt etter avholdt møte. Dersom vi ser at det ikke vil være mulig å gjennomføre årsmøtet som et fysisk arrangement av hensyn til smittevernreglene og Covid-19 vil årsmøtet eventuelt bli avholdt som et nettmøte.

• Torsdag 17. mars
  • Restaurant Bjørk
  • Storgata 8
  • 8006 BODØ

• Påmeldingsfrist: 10. mars

Saksliste:

1. Godkjenning av innkalling og dagsorden. Valg av ordstyrer, referent og to personer til å undertegne protokollen (referatet).
  2. Styrets beretning for 2021.
  3. Regnskap og revisjonsberetning 2021.
  4. Valg av styrerepresentanter til lokalavdelingen. Valgkomitéens innstilling vil bli presentert.
  5. Valg av valgkomite og revisor. Styrets innstilling vil bli presentert
  6. Eventuelt.

Arrangement gjennomføres i tråd med gjeldende råd om smittevern. Om du er syk eller har symptomer på Covid-19 er det viktig at du melder deg av arrangementet og holder deg hjemme.