Årsmøte Econa Buskerud

Det er vår i luften og vi ser frem til en kveld sammen med våre medlemmer og deres gjester på Jonas B Gundersen, Bragernes Torg. Det vil bli servert mat og drikke fra stedets rikholdige meny.

• Torsdag 17. mars
  • Jonas B. Gundersen
  • Bragernes Torg 8
  • 3017 DRAMMEN

• Ikke medlem: 200,-
  • Påmeldingsfrist: 9. mars

Styret i Econa Buskerud inviterer herved til presentasjon av lokalavdelingens Årsrapport med regnskap og budsjett samt Valg, kombinert med en hyggeaften på Jonas B Gundersen, Bragernes Torg.

Etter at alle korona restriksjoner nå er opphevet (og vårt håp er jo at slik vil det forbli!), så inviterer vi nå til at medlemmer kan ta med seg en gjest.

I vedlegg vil dere finne den offisielle agenda for kvelden, som består av Årsrapport, regnskap, revisjonsberetning og budsjett samt  valg med  valgkomiteenes innstilling. Vi tar sikte på, at den formelle delen av agendaen vil bli unnagjort på mindre enn en time, og deretter satser vi på en hyggelig stund sammen med mingling over et godt måltid.

Velkommen skal dere være!

Grunnet plass reservasjon er vi nødt å be dere bekrefte påmelding innen 9.3. kl 16.00,…så meld dere på gjerne med en gang:-)

Er du allerede påmeldt og ønsker å ha med deg gjest melder du deg bare av og på igjen.

På vegne av  Styret i Econa Buskerud.

Terje K Kvam

Vedlegg: