Årsmøte Econa UiS

Econa UiS har gleden av å innkalle medlemmer til generalforsamling. Her vil blant annet årsberetningen legges frem, samt at det vil bli mulig å stille til valg da nytt styre skal velges. Mer info om søknadsprosessen kommer underveis i vårt Facebook-arrangement. Vi håper så mange som mulig ønsker å ta turen.

• Tirsdag 26. april
  • UiS
  • Kjell Arholms gate 41
  • 4021 STAVANGER

• Påmeldingsfrist: 26. april

Alle økonomistudenter står fritt til å stille til valg og vi håper at mange vil benytte seg av muligheten til å stille. Det er veldig positivt å kunne skilte med et verv i Econa når man skal søke arbeid og det er en flott plattform å bli kjent med andre økonomistudenter ved andre studiesteder.

Det vil i utgangspunktet innstilles et helt nytt styre, så dersom du på forhånd vet at du ønsker å stille kan du sende oss en melding her på Facebook slik at vi kan få et bilde av de aktuelle kandidatene. Vi håper å se flest mulig engasjerte økonomer stille til valg.

Følgende skal bestemmes på møtet:

1. Godkjenning av innkalling og møteagenda
  2. Årsberetning
  3. Handlingsplan
  4. Valg av nytt styre
    1. Leder
    2. Nestleder
    3. Økonomiansvarlig / Danske Bank-kontakt
    4. Arrangementsasvarlig / Informasjonsansvarlig
    5. Arrangementsansvarlig / NM i økonomi-ansvarlig

Om Econa:

Econa er Norges største interesse- og arbeidstakerorganisasjonen for økonomer og økonomistudenter i Norge. Med 15 lokale studentgrupper bidrar de til at økonomistudenter får mest mulig ut av studietiden, og en god inngang til arbeidslivet.

I tillegg får du mange gode medlemsfordeler som vil gjøre studietiden og veien inn i arbeidslivet bedre.